Ungdom, vi lytter!
Et Ungdomsmanifest og unge menneskers rop om mer anerkjennelse i det Europeiske ungdomsåret, har inspirert Interreg Nordlige Periferi og Arktis. Programmet har begynt å engasjere seg mer proaktivt sammen med ungdom. Dette betyr meningsfull involvering av unge i beslutningsprosesser. Unge tilbys også rom for å uttrykke egne visjoner for fremtiden.
