Stor oppslutning om Grønn Jyllandskorridor
Næringsliv, politikere, deltakere i prosjektet, interesseorganisasjoner som Næringslivets hovedorganisasjon (NHO) og Norsk Lastebileierforbund (NLF), jernbanefolk og representanter fra norske og danske myndigheter tok turen til en konferanse om temaet grensekryssende godstransport på Farris bad i Larvik. Konferansen er en del av Interreg Øresund-Kattegat-Skagerrak prosjektet Grønn Jyllandskorridor. DB Cargo Scandinavia delte nyheten om at de lanserer en godstogforbindelse mellom Hirtshals og Tyskland som åpnet 2. mai i år.
