Bli med til Bodø og marker 25 år med samarbeid i NPA
Fra 30. september til 2. oktober samles aktører fra hele Nord-Europa i Bodø for å feire 25 år med samarbeid i Northern Periphery and Arctic (NPA). Over 20 temasesjoner, engasjerende foredragsholdere og lansering av en ny prosjektutlysning gjør dette til en unik møteplass.
